Το Σάββατο 16 Απρίλη μερίδα ανυπάκουων μαθητών βρέθηκε στην εκδήλωση που οργάνωσαν η συλλογικότητα μαθητών “Αυτόνομη παρέμβαση μαθητών” από την Άρτα. Βασικός λόγος που βρεθήκαμε στην εκδήλωση αυτή (κουβέντα και συναυλία) ήταν να βρεθούμε και να επικοινωνήσουμε με άλλες μαθητικές ομάδες απ’ την Ελλάδα.
Η εκδήλωση έγινε στο 1ο λύκειο/ γυμνάσιο Άρτας. Στήσαμε τραπεζάκι με αρκετά έντυπα των ανυπάκουων μαθητών, βάλαμε κάποιες απ’ τις αφίσες μας και μοιράσαμε το τελευταίο έντυπο της “ανυπακοής” με θέμα το ρατσισμό και τις εθνικές ιδέες. Ακόμη λίγο πριν αρχίσει η συναυλία βρεθήκαμε και οι δυο ομάδες και συζητήσαμε για τους τρόπους που δημιουργήσαμε τις ομάδες μας και τος τρόπους που οργανώνουμε τις δράσεις μας. Τέλος κατά τη διάρκεια του live διαβάσαμε στο μικρόφωνο και ένα κείμενο σε σχέση με τις συγχωνεύσεις των σχολείων.
Όπως λένε και οι ίδιοι για την ομάδα τους…
«Αυτό το μαθητικό σχήμα που δημιουργήσαμε βασίζεται στην αλληλεγγύη, την αυτοοργάνωση, την αμεσοδημοκρατία και την αντί-ιεραρχία. Είμαστε ανεξάρτητοι από κόμματα και κομματικές ταμπέλες.»
Θεωρούμε την κίνηση αυτή κάτι ελπιδοφόρο και παρά τις όποιες διαφωνίες μας με τις θέσεις της ομάδας αναγνωρίζουμε σε αυτή μια καλή και ταυτόχρονα δύσκολη προσπάθεια των μαθητών αυτών να χτίσουν αντι-ιεραρχικές και αυτόνομες σχέσεις κόντρα στον ατομικισμό και την καθοδήγηση των «πεφωτισμένων ηγεσιών» – κομμάτων. Όπως και στην πάτρα έτσι και στην Άρτα οι μαθητές έρχονται αντιμέτωποι με το Σ.Α.Σ.Α. (το αντίστοιχο ΣΑΣΠ) και την ΚΝΕ. Εμείς δεν έχουμε παρά να φωνάξουμε ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Ελπίζουμε να πάει καλά το εγχείρημα των παιδιών.
υ.γ. μετά από μία περίπου ώρα αφότου τελείωσε η εκδήλωση κάποιοι έσκισαν τις αφίσες μας και έσπασαν ένα θρανίο από τα οποία είχαν τακτοποιήσει τα παιδιά. ίσως σε κάποιους να μην αρέσει που κάποιοι μαθητές καθοδηγούνται από την θέλησή τους και μόνο αυτή ή δεν γουστάρουν κινήσεις που στρέφονται ενάντια σ’ αυτό το γερασμένο κόσμο στον οποίο μας έχουν αναγκάσει να ζούμε. το κόσμο των σχολείων, των φροντιστηρίων, του στρατού κτλ.