Ανταπόκριση απο το 2ήμερο ενάντια στην εκπαίδευση (απο πείρα(γ)μα)

Posted: Μαΐου 28, 2012 in Ανταποκρίσεις

Η Ανταπόκριση απο τ0 2ήμερο ενάντια στην εκπαίδευση όπως την βρήκαμε στο blog του Ρεσάλτο

Για το 2ήμερο εκδηλώσεων (12-13/5) από το ΠΕΙΡΑ(Γ)ΜΑ
Το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το διήμερο εκδηλώσεων από το πείρα(γ)μα (πρωτοβουλία ενάντια στο θεσμό της εκπαίδευσης από τη συνέλευση του ρεσάλτο).
Η πρώτη ημέρα ξεκίνησε με συναυλία στο γηπεδάκι δίπλα από το ρεσάλτο με μαθητικές hip hop μπάντες και punk πρωτοβουλία συντρόφων/ισσών. Από την συναυλία, που είχε ξεκάθαρα αυτοοργανωμένα και αντιεμπορευματικά χαρακτηριστικά, απουσίαζαν χορηγοί, εισιτήριο εισόδου και κάθε άλλου είδους αντίτιμο. Η διοργάνωση έγινε από τους συντρόφους που συμμετείχαμε στο 2ήμερο και τα έξοδα συγκεντρώθηκαν επίσης από εμάς τους ίδιους και από όσους θέλησαν να συνεισφέρουν.
Στο χώρο, καθ’ όλη την διάρκεια του 2ημέρου, υπήρχαν ταμπλώ και έντυπο υλικό του πειρά(γ)ματος, μαθητικών πρωτοβουλιών και γενικότερα αντιεξουσιαστικών πρωτοβουλιών ενάντια στο θεσμό της εκπαίδευσης, τον σεξισμό, τον ρατσισμό, τον φασισμό, τον στρατό.
φωτο
Τη δεύτερη μέρα προβλήθηκε το video »Στις αίθουσες της πλήξης 2», ένα αυτοοργανωμένο video των »Ανυπάκουων μαθητών Πάτρας» και το εργαστήρι δημιουργίας αυτοοργανωμένων video ‘’visual void’’. Το video παρουσίαζε δράσεις και θέσεις των ‘’Α.Μ. Πάτρας’’ για το εξουσιαστικό εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και για διάφορα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την μαθητική καθημερινότητα. Ακολούθησε εισήγηση από το πείρα(γ)μα που αφορούσε το θεσμό της εκπαίδευσης, τη δομή, το ρόλο του και τα νέα εκπαιδευτικά δεδομένα εν μέσω κρίσης. Στη συνέχεια μίλησαν σύντροφοι από τους ‘’ανυπάκουους μαθητές Χαϊδαρίου’’ και τους ‘’ανυπάκουους μαθητές Πάτρας’’ για τα χαρακτηριστικά τους, τον τρόπο που λειτουργούν, τον σκοπό της συγκρότησης τους και τις δράσεις που έχουν πραγματοποιήσει. Κατά την διάρκεια της συζήτησης που ακολούθησε έγινε ανταλλαγή σκεπτικών και προβληματισμών σε σχέση με την καταπιεστική δομή του σχολείου, τη δράση και το λόγο αυτόνομων μαθητικών πρωτοβουλιών ενάντιά του, τις δυνατότητες παρέμβασης αλλά και τη σημασία συγκρότησης μαθητικών πρωτοβουλιών σε κάθε σχολείο.
Συνεχίζουμε… προτάσσοντας την αυτοοργάνωση, την αντίσταση, την αλληλεγγύη σε κάθε γειτονιά, σε κάθε εργασιακό και εκπαιδευτικό χώρο.
Advertisements

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.